Amir Hossein Eslami

وب نوشت امیر حسین اسلامی

۳۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

اثبات شهادت حضرت زهرا پست اول

«شهادت حضرت فاطمه زهراء (س)» واقعيتى است كه منابع حديث و تاريخ شيعه و سنّى بر آن گواه است.

برخى به علت عدم آشنائى با حديث و تاريخ، در اصل شهادت و یا در جزئیات اين واقعيت ترديد نموده‏ اند. از اينرو سعی بر این شده که گوشه‏ اى از شواهد اين مصيبت بزرگ را تنها از منابع معتبر اهل ‏سنّت تقديم پويندگان حق ‏نمايم. پس از اثبات، به دلیل دقت و جزئیات بیشتر، از منابع تشیع نیز استفاده خواهد شد. ان شاء الله



 از منابع معتبر اهل سنت:


📌(فاطمه) اولين كسى است که از اهل‏بيتم به من ملحق می‏گردد، پس بر من وارد میشود، محزون، مكروب، مغموم، مقتول...


قال رسول اللَّه (ص): «... فتكون اوّل من يلحقنى من اهل بيتى فتقدم علىّ محزونه مكروبه مغمومه مقتوله».

///فرائد السمطين ج 2، ص 34///



👇

@lahze_be_lahze

۲۳ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر اسلامی

اسقف آلمانی خواستار تدریس اسلام در همه مدارس دولتی شد

ه نقل از شبکه تلویزیونی «آی تی وی» انگلیس، «هنریخ بدفورت اشتروم» رئیس کلیسای لوتری انجیلی آلمان اعلام کرد که برگزاری کلاس های «گسترده» تدریس اسلام در مدارس، به دانش آموزان مسلمان کمک خواهد کرد رویکردی انتقادی به مذهب خود داشته باشند.

اشتروم در مصاحبه با روزنامه آلمانی «هایلبرونر اشتیمه/ Heilbronner Stimm» گفت: همه ادیان در آلمان باید با قانون اساسی دمکراتیک کشور مطابقت داشته باشند و تحمل پذیری و آزادی مذهب و بیان باید در رابطه با همه مذاهب رعایت شود.

این اسقف آلمانی افزود: انجمن های مذهبی در آلمان باید مسئولیت ارائه دروس اسلامی را برعهده بگیرند و به عنوان «شریکی آشکار» با دولت آلمان خود را سازمان دهی کنند.مسلمانان پنج درصد از جمعیت آلمان شامل حدود چهار میلیون نفر را تشکیل می دهند و از میان 16 ایالت آلمان، هفت ایالت کلاس های تدریس اسلام را در مدارس برگزار می کنند.
منبع: ایرنا
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر اسلامی

مسابقه روحانیان مسلمان و مسیحی با داوری روحانی یهودی!

ائمۀ جماعات مساجد شهر دوسلدورف آلمان و کشیش های این شهر، برای نشان دادن همبستگی پیروان ادیان ابراهیمی مسابقۀ فوتبالی ترتیب دادند که یک خاخام یهودی داوری آن را بر عهده داشت.

سازمان دهندگان این مسابقه خاطرنشان کردند این مسابقه برای خنثی کردن تبلیغات سازمان اسلام ستیز "بیگیدا" در آلمان و در واکنش به راهپیمایی سال گذشتۀ این سازمان علیه مسلمانان برگزار شده است.

شهردار دوسلدورف هم در این باره گفت: «جالب است که مسلمانان با مسیحیان مسابقه دادند و یک یهودی آن را داوری کرد. من با مسائل دینی آشنا نیستم اما می دانم که ابراهیمِ پیامبر ما را گردهم آورده است».

این مسابقه دوستانه چهار بر دو به نفع تیم ائمه مساجد پایان یافت.

در پایان مسابقه نیز دو تیم به همراه شهردار و سازمان دهندگان مسابقه عکس یادگاری گرفتند.
منبع: العالم
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر اسلامی

عقل‌ستیزی در فرقه مسیحیت تبشیری

در اعتقادات دین مبین اسلام از نعمت عقل به‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی انسان و یا از آن با لقب‌های "پیامبر درونی" یا "حجت الهی درونی" یاد شده است.

با وجود آن‌که تشخیص حق از باطل با واسطه این حقیقت مشترک بین همه انسان‌ها صورت می‌گیرد، اما در بسیاری از مکتب‌ها با عقل مبارزه می‌شود.

 علت اساسی این مقابله در واقع پوشاندن ضعف و نشأت گرفته از غیر عقلانی بودن عقیده گروه‌های عقل‌ستیز است؛ وگرنه کیست که نداند حوزه نفوذ ادراک عقلی آن قدر گسترده است که توانایی اثبات بسیاری از اصول را دارد.

 یکی از ادیانی که پیروان آن از ابتدا با عقل مشکل داشتند، مسیحیت بود و پرواضح است فرقه‌های منشعب از آن مثل: مسیحیت تبشیری نیز درگیری‌شان با این اصل بدیهی، بیش‌تر نمود پیدا کند.

در شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به این فرقه مدام از "عقل‌ستیز بودن اعتقادات مسیحیت" سخن به میان می‌آید و آموزه‌های آن را غیرقابل درک به‌وسیله عقل می‌دانند.

"رسول حیدری" مجری شبکه مسیحی محبت در برنامه "امید جاودان"، در پاسخ به سؤال یک بیننده در رابطه با موضوع تثلیث نیز به همین حربه متوسل شد.

این مجری ضد اسلام، "فلسفه" و "علم" را ناتوان از اثبات چنین آموزه‌هایی معرفی کرد و روش جایگزین آن‌ها را "ابزار روحانی" معرفی کرد که به زعم وی، در فلسفه ضعیف و در علم وجود ندارد.

البته این‌که ابزار روحانی ادعایی چه است و کاربردش چیست و چگونه می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد، سؤال‌های روشنی است که هیچ‌گاه جواب واضحی به آن‌ها داده نشده است.

خاطرنشان می‌کند، علاوه بر رسول حیدری افرادی چون: "آرمان رشدی"، "سارو خاچیکی" و ... نیز از زیر بار پاسخ‌گویی به سؤال‌های مرتبط با تثلیث طفره رفته‌اند.

بر اساس این گزارش، یکی از اصول پرچالش در مسیحیت، آموزه مشهور تثلیث است که همیشه با توجیه‌های سطحی و مثال‌های بی‌ارتباط از جانب مبلغان فرقه مسیحیت تبشیری به آن پرداخته می‌شود.

نقل قول‌های تاریخی نشان داده که چندین بار مجمع بزرگ از علمای سطح بالای مسیحیت برای حل این معضل جمع شده‌اند و نتیجه تأیید تثلیث، تنها بی‌توجهی به عقل بوده است.

 این انحراف بزرگ، شالوده‌ای را در مسیحیت بنا گذاشته که هر زمان اصول دینی با عقلانیت دچار مشکل شود با استفاده از "شعار ایمانی بودن قضیه"، از کنار مسأله بگذرند.

در منشور اعتقادات مسیحیت همواره عهد جدید، آبای کلیسا، متکلمین مسیحیت و مبلغان مسیحی با عقل و عنصر عقل‌ورزی مخالفت ورزیده و آن را در زمینه شناخت بی‌فایده می‌دانند.

نتیجه "عقل‌ستیزی" در مسیحیت آن شد که مسیحیان اعلامیه جدایی علم و دین را به دیوارها چسباندند و کلیسای عقل‌گریز را از عرصه جامعه بیرون رانده و علم و عقل را جانشین آن ساختند.

 بنا به عقیده مسیحیان تبشیری، مسیحیت یک دین و مذهب نیست، بلکه یک شعار اخلاقی است، اما روشن است که مردم به ستوه آمده از ظلم ظالمان، حقیقت‌جویان اندیشمند، خدا باوران عدالت‌جو و دلیرمردان استکبارستیز، نمی‌توانند آرمان‌های خود را در این شعار توخالی بیابند.

اما بر خلاف مسیحیت، اسلام پس از ظهور، جایگاه والایی را برای عقل اختصاص داد و فلسفه یونانی که در غرب عقل‌گریز اهمیتی نداشت، در دنیای اسلام مورد استقبال قرار گرفت و اصول آن که هیچ تضادی با اصول اسلامی نداشت، به سرعت پذیرفته شد.

دستورهای اسلامی، قرآن، ائمه معصومین (ع) و متکلمین اسلامی همواره به عنصر عقل در کسب معرفت تأکید ورزیده‌اند که این خود نشان‌گر عقل‌‌گرا بودن دین مبین اسلام و اصول اعتقادی آن است.

می‌توان چنین نتیجه گرفت که اصول مسلم اسلام "عقل‌پذیر" است و اساسا این اصول باید با عقل پذیرفته شود، اما در نقطه مقابل آن آموزه‌های مسیحیت تبشیری، "عقل‌ستیز" بوده و یک مسیحی باید با تسلیم و دل‌دادگی - نه فهم و درک عقلی- آن‌ها را بپذیرد.  
منبع: انجمن رهپویان هدایت
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر اسلامی

رسالت ما مسیحی کردن همه مسلمانان است

اسقف کورت کخ در نشست گفتگوهای بین الادیان در کمبریج تاکید کرد رسالت واتیکان مسیحی کردن همه مسلمانان است اما ما هیچ گاه نباید برای مسیحی نمودن یهودیان تلاش کنیم چون دین یهود، به مثابه مادری برای مسیحیت است. این نشست در انستیتو وولف دانشگاه کمبریج برگزار شده است.

 این مشاور پاپ فرانسیس تاکید کرد رسالت واتیکان مسیحی کردن همه مردم به جز یهودیان است. وی گفت ما می توانیم در مورد سه آیین ابراهیمی بحث و گفتگو کنیم اما نمی توانیم منکر این شویم که مسیحیت، یهودیت و اسلام شبیه به هم هستند؛ ما باید به یهودیت بعنوان مادر نگاه کنیم و به همه مسیحیان تاکید کنیم که مسیحیت رابطه ویژه ای با یهود دارد که این رابطه با اسلام وجود ندارد.
منبع: جام نیوز
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۷:۰۰ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر اسلامی

جنجال مسلمان شدن دختر مسیحی نروژی

تاریخ مطلب 1394
مسلمان شدن دختر مسیحی نروژی و پنهان کردن طولانی‌مدت آن از ترس واکنش و برخورد جامعه، به بحث روز رسانه‌های خبری این کشور تبدیل شده است.

سایت خبری "دنیا الوطن” فلسطین در این‌باره نوشت: "مارتا یونسون” دختر ۲۱ ساله نروژی، یکسال و نیم پیش به دین اسلام گرویده اما این تصمیم خود را طی این مدت عمومی نکرده بود.

وی به تازگی تصمیم گرفته است که مسلمان شدن خود را به مردم اعلام کند که این امر واکنش‌های مختلفی را در پی داشته است.

مارتا که نام خود را به مریم تغییر داده است، در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: من به دینم افتخار می‌کنم.

وی در این‌باره گفت: با جوانی مسلمان آشنا شدم و او در مورد اسلام و تعالیم والایش برای من سخن گفت؛ من به تحقیق در مورد شنیده‌ها و تعالیم این دین پرداخته و در نهایت تصمیم گرفتم که مسلمان شوم.

مطبوعات نروژ ضمن انتشار این خبر، کار وی را شجاعانه توصیف کردند؛ زیرا اعلام تغییر دین توسط یک دختر در جامعه‌ تندرو مسیحی نروژ کار بسیار سختی است.

هرچند این روزها به دلیل حملات داعش به فرانسه و جنایات گروهک‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت غرب در سوریه و عراق، موج اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در کشورهای اروپایی گسترش یافته است؛ اما شاهدیم که بسیاری از جوانان غربی با کنار گذاشتن پیش‌فرض‌های ذهنی خود و آشنایی با معارف دین اسلام به سمت این دین مبین گرایش پیدا می‌کنند.
منبع: جبهه جهانی مستضعفین
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر اسلامی

منشور اخلاقی امام حسین -علیه السلام-

امام حسین (ع) گنجی از گنجهای عرش خدا بود که همه ارزشهای گرانبها را در خود جا داده بود و به زیبا‌ترین هنرهای آفرینش آراسته بود. گویی امام حسین (ع) خلاصة زیباییهای عالم بود. چنین وجود گرانقدری که خداوند گوهر وجودش را به قله‌های کمال رسانید و به فرموده قرآن از هر بدی پاک و پاکیزه گرداند، الگویی متعالی برای بشریت و بویژه عالم اسلام است. چه اینکه خودشان فرمودند: «فَلَکُم فی اُسوَةُ» وقتی شخصیتی الگو قرار گرفت، شناخت او یک ضرورت جدی خواهد بود. در اینجا به بررسی ابعاد وجودی آن حضرت می‌پردازیم تا نتیجه آن به عنوان منشور عملی شیعه فرا راه پیروان او قرار گیرد.

۱ـ عبادت: امام حسین (ع) چهره برگزیده عبادت کنندگان عصر خود بود. او در اوج عشق و معرفت خدا را  می‌پرستید و لحظه لحظه‌های عمرش را صرف عبادت می‌کرد. و عبادت ایشان نه از سوی طمع و ترس، بلکه عبادت آزادگان بود که آن را بهترین نوع پرستش می‌دانستند.

۲ـ عرفان: امام (ع) چهره درخشان عالم عرفان بود. عرفان حسینی، عرفانی ناب، حرکت آفرین و شورانگیز  است. عرفان حسینی‌‌ همان عرفان علوی و محمدی بود که بدون هرگونه ضعف و واسطه از سرچشمه‌های زلال و گوارای وحی نشأت می‌گرفت.

۳ـ عزّت: امام حسین (ع) تابلوی تمام نمای عزت و آزادگی بود. ایشان بزرگ‌ترین مصیبت‌های عالم را که بر  اهل زمین و آسمان گران آمد، پذیرفتند اما زیر بار ذلّت نرفتند و با یزید دست بیعت ندادند.

 ۴ـ سخاوت: امام حسین (ع) آیه رحمت حق بود که بر سرزمین دوست و دشمن می‌بارید و آن‌ها را از لطف و  کرم خود بهره‌مند می‌کرد.

۵ـ شجاعت: سرزمین جان امام حسین (ع)، تجلی‌گاه نزول فرشته شجاعت بود. او فرزند کسی بود که پیامبر  اکرم (ص) ایشان را «اسدالله» یعنی شیر خدا نامیده بود و چه خوب این صفت را از پدر به ارث برده بود. امام حسین (ع) تجسم شجاعت بود.

 ۶ـ کرامت: امام حسین (ع) دریایی بود که کرامت و جوانمردی در آن موج می‌زد. اگر کرامت تجسّم یابد  امام حسین (ع) می‌شود و اگر روحیه کریمانه او به خامه قلم درآید، بهترین تفسیر کرامت می‌شود.

 ۷ـ عفو: عفو و رحمت، سیرة سالار شهیدان بود، از خطا‌ها می‌گذشتند و عذر دیگران را به راحتی  می‌پذیرفتند. با نامهربان‌ترین مردم رفتاری صمیمی داشتند.

 ۸ـ تواضع: تواضع از قله‌های بلند سلسله جبال اخلاق و بزرگواری است که امام حسین (ع) چون پرچمی برفراز  آن برافراشته بود. اگرچه ایشان از مقام ولایت، امامت و عصمت برخوردار بودند و رسول خدا (ص) ایشان را «سرور جوانان اهل بهشت» معرفی کرده بودند، اما کمترین غباری از خود بزرگ بینی در عالم وجودشان یافت نمی‌شد، بلکه مانند شاخه‌های درختان پرثمر چشم به پایین انداخته بودند.

 ۹ـ جهاد و مبارزه: امام حسین (ع) چهره شاخص جنگ و جهاد در راه خداست. جبهه‌های صفین و کربلا  تجلی‌گاه جهاد و حماسه‌های ایشان است. نام امام حسین (ع) با جهاد همراه است و کربلا در میان همه جبهه‌ها می‌درخشد. بر بالای صحیفه جهاد، نام امام حسین (ع) ثبت شده است و مجاهدی نیست که به ایشان افتخار نکند. شمشیر ایشان شمشیر پیامبر اکرم (ص) بود که بعد از چهارده قرن هنوز دشمن درد آن را احساس می‌کند.

۱۰ـ جاذبه و دافعه: امام حسین (ع) مظهر جاذبه و دافعهٔ حکیمانه، الهی، جهت‌دار و سازنده بودند که افراد  مستعد را جذب می‌کردند و در‌‌ همان جذبه نگاه می‌داشتند. و دشمنان لجوج را دفع می‌کردند و از فرصت‌طلبی محروم می‌کردند.

 ۱۱ـ قدر‌شناسی: امام حسین (ع) از کارهای صالح، روحیه‌های ارزشی و فرازهای اخلاقی قدردانی می‌کردند و  کمترین خدمت و تحیات را بی‌پاسخ نمی‌گذاردند، بلکه از کمترین خدمت بیشترین تقدیر را از خود بروز می‌دادند و این‌‌ همان خلق قرآنی است که تحیات‌ را پاسخی بر‌تر دهیم.

 ۱۲ـ صداقت: بیان اباعبدالله (ع) بیانی صریح، روشن و به دور از هرگونه ابهام و تردید بود. او با شجاعت و  بدون ملاحظات زاید، سخنان خودشان را بیان می‌کردند و حقایق را در پرده‌ها و پیرایه‌ها مخفی نمی‌کردند.

 ۱۳ـ ذکاوت: زیرکی امام حسین (ع) دوست و دشمن را در حیرت فرو برده بود که چه زیبا مکرهای سیاسی  دشمن را تحلیل می‌کنند و آب بر آتش فتنه‌های او می‌ریزند.

 ۱۴ـ هدایت و ارشاد: امام حسین (ع) خورشیدی بودند که بر دل‌های مردم تابیدند و آن‌ها را از کج‌روی‌ها و  بیراهه‌های اسلام اموی به اسلام ناب محمدی هدایت کردند و بقای اسلام را با شهادت خودشان تضمین کردند.

 ۱۵ـ قاطعیت: امام حسین (ع) از چهره‌های شاخص قاطعیت بود. با عزمی جدّی در امور وارد می‌شدند و به  دور از هرگونه سستی و تعلّل آن‌ها را به پایان می‌بردند. ویژگی مهم قاطعیت آن حضرت (ع) این بود که هرگز در اعمال آن از منطقه اعتدال بیرون نمی‌رفتند.

 ۱۶ـ شهادت طلبی: امام حسین (ع) شیفته فرشته شهادت بودند و مرگ در راه خدا را بر حیات با ستمگران  ترجیح می‌دادند. پیش از آنکه مرگ، ایشان را برگزیند با ورود در میدان جهاد و مبارزه مرگی سرخ، دشوار، تاریخی و تاریخ‌ساز را برگزیدند و نگین سرخ امامت و ولایت شدند. امام حسین (ع) معلم و مفسر بزرگ شهادت بودند، کسی بودند که بهترین تفسیر شهادت را با مرکب خون خودشان بر صفحات تاریخ نوشتند و نام او برای همیشه همنشین شهادت شد. پرنده خونین بال شهادت با حضور در آسمان جان امام حسین (ع) به افتخاری بزرگ رسید و با این ذبح عظیم بود که سرور جوانان اهل بهشت، سرور شهیدان راه خدا شدند و او را سیدالشهداء گفتند.

 ۱۷ـ امر و نهی دینی: امام حسین (ع) سرور و سالار امر کنندگان به معروف و نهی کنندگان از منکر بودند و  این حرکت را از اصول مهم عملی زندگی اهل ایمان می‌دانستند و می‌فرمودند: «سزاوار نیست انسان مومن کسی را ببیند که معصیت خدا می‌کند و او را نهی نکند.

 ۱۸ـ صبر: امام حسین (ع) معلم صبر و مثل اعلای مقاومت در راه خدا بود. کربلا مرکز ثقل سختی‌های عالم  بود. جنگ آن بیش از شش ساعت و سی دقیقه به طول نینجامید، اما خدا می‌داند که در این مدت بر امام حسین (ع) چه گذشت. او چون کوهی بلند در برابر همه لحظات جانگداز کربلا صبر کردند تا در عصر عاشورا از میان دریای بلا به اوج رفتند. وقتی اباعبدالله (ع) تنها و مظلوم چون سروی بلند بر روی زمین افتادند و در خون خود می‌غلطیدند زبان به مناجات با خدا گشودند و این جملات را بر زبان آوردند: «پروردگارا! بر قضای تو صبر می‌کنم، خدایی جز تو نیست‌ای فریادرس دادخواهان./ سید محمد علوی زاده
منبع: وبلاگ 313 فدائی
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر اسلامی

روز زن میان زرتشتیان / جشن اسفندگان (سپندارمذگان) ۲۹ بهمن یا ۵ اسفند؟

برخی روز زن در میان زرتشتیان را ۲۹ بهمن و برخی دیگر ۵ اسفند می دانند. از دوست ارزشمندم موبد مهران غیبی خواستم تا دیدگاه خود را برایم ارسال کند. چنین نوشته است:

«گاهشمار یزدگردی (زرتشتی) ۱۲ ماهِ ۳۰ روزه به همراه یک ماهِ ۵ روزه پیش از نوروز به نام گاتابیو است که در کتابها به نام «پنجه = خمسه» یاد شده. در سال ۱۳۱۴ مجلس شورای ملی گاهشمار امروزین را تصویب کرد.

در گاهشمار یزدگردی هر روز از ماه نامی دارد و هر روز به آن نام شناخته می شود نه به شماره روز.
در گاهشمار امروزین هر روز به شماره آن روز شناخته می شود.

جشن اسفندگان = روز زن در گاهشمار یزدگردی در روز اسفند از ماه اسفند برگزار می شود. روز اسفند پنجمین روز ماه اسفند در گاهشمار یزدگری است که در گاهشمار امروزین برابر است با روز ۲۹ بهمن.»
منبع: ادیان نیوز
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر اسلامی

خط نفوذ فقرای فرقه صوفیه در دانشگاه‌های تهران




امروزه با توجه به اهمیت فضای دانشگاه بر هیچکس پوشیده نیست که نقش و رسالت دانشگاه برای آینده کشور یک نقش تعیین کننده است و دانشگاهیان جهت ریل حرکت قطار جامعه را در آینده تعیین می‌کنند. به همین خاطر اگر در گذشته نظامیان با نفوذ در خطوط مقدم سعی بر فروپاشی یک نظام را داشتند امروز بیشترین کارکرد نفوذ در عرصه دانشگاهی و فرهنگی است تا افکار و عقاید و عواطف و احساسات ملتی را تغییر دهند و از درون استقامت و مقاومت ملت و امتی را خرد کرده و از هم بپاشند.

متاسفانه فرقه صوفیه در غفلت مسئولین با نفوذ در عرصه دانشگاهی علاوه بر موجه جلوه دادن عرفان سیاسی خود در حال تصاحب عنوان پایان نامه‌های دانشگاهی هستند تا از این طریق به صورت چراغ خاموش به نفوذ خطرناک خود ادامه دهند.

 شروع نفوذ  فرقه سیاسی صوفیه با پوشش عرفان و معنویت خود یکی از شیوه‌های جدید این فرقه به شمار می آید که می‌توان از آن به عنوان بدترین حالت نفوذ نام برد؛ زیرا که عقل و ذهن دانشجویان با توجه به منابع غیر معتبر صوفیه هدایت می‌شود تا علاوه بر جذب آن‌ها به مظلوم نمایی و سیاه کردن فضای داخلی ایران بپردازند.

استفاده از اساتیدی که وابسته به این فرقه در برخی از دانشگاه‌های تهران به عنوان استاد راهنما و مشاور پایان نامه با تایید سلوک به ظاهر عرفانی صوفیه گنابادیه زنگ خطریست که هنوز صدای آن به گوش مسئولین نرسیده است.

خطر این نفوذ و حرکت چراغ خاموش فرقه سیاسی صوفیه به حدی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت زیرا این نفوذ به ظاهر همه مظاهر اسلامی را با خود دارد و نمی‌توان به سادگی آن را از جریان اصلی باز شناخت و با توجه به عدم شناخت دانشجویان در حالات عادی مخفی و پنهان است.

در صورت نیاز اسامی بعضی از این اساتید و تصاویر پایان نامه های دانشجویان منتشر خواهد شد. امید است دانشگاه های کشور در این حوزه دقت لازم را داشته باشند.
منبع: فرقه نیوز
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر اسلامی

ملاقات پاپ فرانسیس و شیخ احمد الطیب: دیداری با طعم صلح

سرانجام شیخ احمد الطیب و پاپ فرانسیس بعد از ۵ سال تیرگی روابط در واتیکان در بیست سوم ماه می با یکدیگر دیدار کردند. شیخ احمد الطیب بعد از دیدار با پاپ فرانسیس در فضای عمومی کاخ واتیکان سخنرانی کرد. پاپ فرانسیس در این گردهمایی اظهار داشت واقعیت این است که نفس این دیدار اهمیت بسیار دارد. وی افزود اصل این دیدار حاوی پیام است.

دیدار پاپ فرانسیس و شیخ الطیب در کتابخانه خصوصی پاپ به مدت ۲۵ دقیقه پشت درهای بسته ادامه یافت. بعد از این دیدار که از سوی هر دو طرف بسیار صمیمی توصیف شد، شیخ الطیب و هیئت همراه وی در نشستی با موضوع گفتگوی بین الادیان با اسقفهای واتیکان دیدار کردند.
ادامه مطلب...
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۴۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر اسلامی